سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۰۳

تهاتر چیلر

فروش انواع چیلر | فن کویل | داکت اسپلیت

تهاتر چیلر

تهاتر چیلر و دیگر برج‌های خنک کننده با املاک، زمین، وسایل نقلیه و اموال منقول و غیرمنقول از رایج‌ترین مشاغل و معامله‌های تهاتر در صنعت ساختمان است. هزینه بالای تجهیزات سرمایشی و گرمایشی به ویژه تبرید دلیلی است تا بسیاری از تولیدکنندگان به فکر تهاتر این محصول با املاک و اموال منقول و غیرمنقول باشند.

تهاتر چیلر از معامله‌هایی است که باید به شرکت‌های بادوام مالی با رزومه خوب و تجربه معامله‌های تهاتری سپرده شود. زیرا خرید چیلر را باید از شرکت‌هایی انجام داد که دارای استانداردهای لازم در فهرست برندها و شرکت‌های نفت و پالایشگاه هستند. البته کار در مجتمع‌های مسکونی و تجاری با بخش های پالایشی و صنعتی تقاوت دارد.

جهت مشاوره و خرید با شماره‌های زیر تماس بگیرید:
09190911891 – 02122581821

 

 

تهاتر چیلر چیست؟

همان‌گونه که معلوم است مقصود از تهاتر، مبادله کالا با کالا است که در آن دو طرف معامله سود می‌برند و از معامله خود راضی هستند. تهاتر چیلر به معنای جایگزینی چیلر با محصول دیگری است که معمولاً در املاک و آپارتمان‌های صنعت ساختمان جایگزین می‌شود.

با تنظیم یک قرارداد ساده می‌توانید نمایندگی تامین چیلر خنک کننده ساختمان، برج یا مجتمع خود را به یک شرکت قابل اعتماد بسپارید. به طور کلی، تامین کنندگان چیلر، به توصیه مهندسان خود، مقرون به صرفه ترین چیلرها، فن کویل‌ها و برج‌های خنک کننده را بر اساس موقعیت جغرافیایی و ارزش منطقه‌ای ملک به سازنده ارائه می‌دهند.

یکی از راه‌هایی که سازندگان می‌توانند چیلر مورد احتیاج پروژه ساختمانی خود را فراهم کنند، تهاتر چیلر است. به این ترتیب سازنده، چیلر مورد احتیاج ساختمان را بدست می‌آورد. در عوض، یک تامین کننده یا سازنده چیلر، متخصص لوله‌کشی و غیره، یک یا چند واحد مسکونی را از یک پروژه در حال ساخت یا از پروژه‌های تکمیلی سازنده در ازای محصول خود خریداری می‌کند. هر دو طرف در معامله کالا را با کالا مبادله می‌کنند و سود مورد انتظار خود را به دست می‌آورند.

تهاتر چیلر چیست؟

شرایط تهاتر چیلر

در سال‌های واپسین تهاتر چیلر و تجهیزات ساختمانی با املاک، مورد توجه خیلی از افراد و شرکت‌ها قرار گرفته است. زیرا این فعالیت موجب غنی شدن ساخت و ساز شده است و افراد زیادی به دنبال چنین معاملاتی هستند.

در این نوع مبادله که از نوع معاوضه قراردادی می‌باشد، تامین کننده تجهیزات برودتی متعهد به تامین کلیه نیازهای پروژه ساختمانی می‌باشد. در مقابل، سازنده و تامین کننده توافق می‌کنند که در ازای دریافت چیلر، آپارتمان یا ملک را به نام تامین کننده بزند. به این ترتیب کالا با کالا مبادله می شود و تهاتر چیلر با آپارتمان یا ملک مورد نظر صورت می‌گیرد. شرایط تهاتر چیلر

چیلر چیست و چگونه در ساختمان‌ها استفاده می‌شود؟

قبل از معرفی اطلاعات بیشتر در مورد شرایط و ضوابط تهاتر چیلر، خوب است به طور خلاصه به معرفی این محصول بپردازیم.

 چیلر وسیله ای است که گرما را از مایعات با فشرده سازی بخار یا تبخیر خارج می کند. این سیال را می توان از راه یک مبدل حرارتی به خنک کننده یا فرآیند دیگری (مانند هوا یا آب تصفیه شده) منتقل کرد. در واقع، گرمای اتلاف تولید شده بایستی از محیط حذف شود یا برای اهداف گرمایشی برای کارایی بهتر بازگردانده شود. دو نوع رایج و اصلی چیلر، چیلر هوا خنک و آب خنک هستند.چیلر چیست و طرز کار

تهاتر انواع چیلر صنعتی

هر نوع چیلری که می‌خواهید در معامله تهاتری داشته باشید، می‌توانید با شرکت‌های تهاتر چیلر در ایران مانند بادبان تهویه پارسیان به اهداف خود برسید. تامین کنندگان انواع چیلرهای ساختمانی و چیلرهای صنعتی اینجا هستند تا محصولات خود را در عوض ملک یا اموال منقول و غیر منقول تهاتر کنند.

چیلرهای سقفی به طور معمول با هوا خنک می‌شوند در حالی که چیلرهای زمینی معمولاً با آب خنک می‌شوند، اما هر دو کاربرد یکسانی در تولید آب سرد برای خنک کردن هوا با حذف گرمای ناخواسته از خانه دارند.

کارخانه چیلر یک سیستم ثابت است که هوا را به داخل ساختمان یا گروهی از ساختمان‌ها می‌کشد و قسمت خنک کننده سیستم HVAC را فراهم می‌کند. طبق وب سایت فدرال انرژی آمریکا، بیش از 35 درصد ساختمان‌های بزرگتر از 100000 فوت مربع، سیستم تهویه مطبوع چیلر دارند.

در کشور ما ساختمان‌های زیادی دنبال استفاده از چیلر هستند و این مجالی برای استفاده از تهاتر چیلر برای ملک، منازل، زمین و سایر اموال منقول و غیر منقول است.تهاتر چیلر صنعتی

مراحل تهاتر چیلر

نخستین چیزی که بایستی به آن دقت کرد، ارزیابی هزینه و قیمت چیلر نهایی برای تهویه مطبوع ساختمان است که برابر با قیمت تخمینی ملک مورد نظر می توان در نظر گرفت. زیرا تهاتر چیلر یا هر تهاتری نوعی مبادله کالا است که هر دو طرف معامله باید منتفع شوند و از معامله خود راضی باشند.

نکته دیگری که باید در تهاتر چیلر نظر گرفت این است که چقدر طول می‌کشد تا پروژه به اتمام برسد و چه زمانی ساختمان را تحویل می‌دهند. صاحب چیلر باید بداند چه زمانی محصول را عرضه کند و چه زمانی ملک مورد تهاتر را دریافت کند.

این موارد شامل نوع کالای درخواستی، مبلغ درخواستی، روش تسویه حساب، اینکه ملک به طور کامل دریافت می‌شود یا بخشی از هزینه به صورت نقدی پرداخت می‌شود و عواملی است که باید در هنگام تسویه ملک در نظر گرفت.

به همین علت، مالک ساختمان، انبوه سازان، فروشندگان مصالح، تولیدکنندگان و حتی سایر فعالان صنعتی با سازندگان و فروشندگان چیلر در این حوزه به تهاتر چیلر با فروشندگان آن می‌پردازند.

در مجموع فرآیند تهاتر چیلر پیچیده و سخت نمی‌باشد و تنها بایستی یک شرکت مناسب و قابل اعتماد مانند بادبان تهویه پارسیان بیابید. سپس برای ثبت قرارداد تهاتر دقت مورد نیاز را داشته باشید.مراحل تهاتر چیلر

برندهای قابل تهاتر چیلر

خیلی از شرکت‌ها به لطف ارتباط قوی با شرکت‌های بزرگ اروپایی مانند چیلر بیتزر، چیلر فراسکلد، چیلر دانفوس، چیلر دورین، چیلر بوک، چیلر کوپلند، چیلر کاستل، امکان تهیه قطعات وارداتی تجهیزات برودتی و تهویه را دارند. این مجموعه ها همچنین دارای نمایندگی فروش کندانسور و اواپراتور صنایع برودتی بوران و نمایندگی فروش شرکت های ساب کول، آرشه، نیک و تبادل کار بوده و توانایی ساخت انواع دستگاه های برودتی، چیلر، سردخانه و فروش انواع کویل و تجهیزات برودتی صنعتی را دارا می‌باشند.

برخی برندهای تهاتر چیلر

مزایای تهاتر چیلر

تهاتر چیلر یک روش پرداخت عادلانه است و یکی از سازمان‌ها جهت جلوگیری از اتلاف فرآیند، پرداخت دوطرفه را انجام می‌دهد. در مواردی که مبلغ خرید کمتر از ملک مورد نیاز باشد، باقیمانده ارزش را می‌توان به صورت نقدی به سازنده بازگرداند.

تهاتر چیلر راه مناسبی برای تامین تجهیزات ساختمانی است. از طرفی برای تهاتر می‌توانید واحدهایی از همان دارایی را برای پرداخت هزینه کالا در نظر بگیرید. البته این نیز شرط توافق صریح طرفین است.

به لطف تهاتر چیلر، سازنده نیازی به نگرانی در مورد تامین مالی ندارد. زیرا می‌تواند مصالح و تجهیزات لازم را در اختیار او قرار دهد و در مقابل سهمی از آپارتمان یا ملک ساخته شده را در اختیار عرضه کننده قرار دهد. در واقع تهاتر چیلر موجب افزایش رونق اقتصادی در صنعت تولید بدون هیچ معامله پولی می‌شود.مزایای تهاتر چیلر

جهت بدست آوردن اطلاعات بیشتر و مشاوره در مورد تهاتر چیلر می‌توانید با کارشناسان بادبان تهویه پارسیان با شماره‌های 09190911891 – 02122581821 در تماس باشید.
بیشتر بدانید

نتیجه گیری

چنانچه تولید کننده چیلر هستید و می خواهید تهاتر انواع چیلر را با ملک انجام دهید یا قصد خرید چیلر برای پروژه ساختمانی خود را دارید. شما باید در مورد این نوع تجهیزات بیشتر بدانید و بدانید چه چیزی را در نظر بگیرید. معاوضه چیلر با ملک در ایران می تواند به شما کمک کند.

از سایت بادبان تهویه پارسیان دیدن کنید و موقعیت‌های مناسب برای تهاتر چیلر را بررسی کنید. ما همچنین به شما کمک می‌کنیم تا پروژه خود را با موفقیت انجام دهید.

سوالات متداول درباره تهاتر چیلر

 

نحوه تهاتر چیلر با اموال منقول یا غیرمنقول در بادبان تهویه پارسیان چگونه هست؟

تهاتر فقط با اموال منقول انجام می‌شود. بعد از قیمت‌گذاری یک قرارداد تهاتر بسته می‌شود که طی آن چیلر با اموال منقول تهاتر می‌شود.
 

تهاتر چیلر با واحد تجاری چگونه انجام می‌شود؟

ابتدا قیمت واحد تجاری تعیین می‌شود و متناسب نیاز، خریدار چیلر قرارداد تهاتر را با فروشنده چیلر منعقد می‌کند.
 

آیا تهاتر چیلر با املاک، اقتصادی و باصرفه هست و موجب کاهش قیمت خرید چیلر می‌شود؟

بله، به علت اینکه سازنده هزینه خرید چیلر را نمی‌پردازد و فقط هزینه ساخت ملک توسط سازنده پرداخت می‌شود.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.